fredag

Blir barnsligt glad av kommentarer!

Undrar varför jag inte ligger & myser mellan lakanen! Borde sovit för länge sedan, men det kom en film emellan! Behöver verkligen sova. Det är ingen prio ett syssla det där med att sova. Älskar & hatar sova i sängen. Behöver det för att orka, min bensin, skönhetssömn & tid för njuta för stunden med drömmar. Fick det riktigt mysigt innan idol började med bland annat nya lakan i sängen & tända ljus i lägenheten. I morgon fortsätter sorteringen & städning. Om jag är motiverad! Är motiverad till träning, älskar den känslan!

Tränade innan jobbet, ska bara ladda om för en förmiddagsträning även denna lördag.
Ska klara fitness test på cykeln!
Förväntansfull, yes!
Denna träningsvecka är redan fylld med mål.

Bra avslutning på veckan & fin start på helgen.
Träning i fokus, love!

Är jag verkligen vaken än?


Nyckeln till mitt hjärta
Puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: lars

Du är grym. kört hårt! Jag älskar att sova,men ´lägger mig alldeles för sent;)

2011-10-16 @ 00:03:06
URL: http://www,pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0