Dagens träning

25 min, 3 km på löpbandet, min kropp vill ju inte det jag vill så det lutade mer åt promenad än löpning. Men det var ju bara uppvärmning. Om jag ens ska tänka tanken på ett längre lopp under våren 2o11 så får kroppen ta & skräpa sig. Det var kul att träna idag, blev lite uppläxad av en muskelknutte.

Stående benpress i Easyline
Christian: "Längre ner, inget fusk"
Susanne:"Men men, jag har ooont"
Christian:"Ont har vi alla"
Christian:"vart ha du ont?"
Susanne"Rumpan"
Stort flin....
Christian:"vad har du gjort"
Susanne: "Hemlighetsstämplat"
Christian:"Jag ser allt, så inget fusk nu..." kommenterade han & höll blicken....
Sköt din träning, så sköter jag min, tänkte jag! Jo, men snälla göm mig, kände mig granskad, men lite roligt var de... han hjälpe mig med tips & råd!

Körde easyline i 35 min plus Mage & prioriterade strechning.
Kändes grymt bra! Nu är det på riktigt....






Kommentarer
Postat av: Josefin

SV : Så jäkla glad jag blir! Och klart du får. Skriv på och låna gärna en bild att illustrera med om du vill (:! Tack igen, blev så himla glad av dina fina ord!



Ha en fin söndag,

Många kramar / Josefin

2011-10-09 @ 19:38:03
URL: http://aliceaugusta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0