Vardagsmotion!

Tar tillbaka mina ord skrivna för 2o timmar sedan. Noll träning är 1oo vardagsmotion. Att ta vardagsmotion som knep är inte fy skam. Har inte tränat & det har blivit lite ångest på det! Men har tidigare skrivit om att jag lämnar cyklen hemma för att gå till pendeln & på hela den dagen blir det 1 mil + att jag har ett fysiktjobb. Heja oss på förskola!!!

Tappat lite gnista på gymmet! Men ska väga tankarna i morgon till det postiva & gå promenad nu!! Det är nästan en omöjlighet att motivera sig måndagar & onsdagar!! Jag vet varför.....

Tar mig en PW i stället för gymmet!!

Mitt tv har fått diagnos "vägra starta". Får väl utnyttja det till träning! :)

Tänkte bjuda på en vardagsmotionbild:

Dagens ljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0