Nu ska jag berätta

i några veckor har jag inte varit i toppform. Motivationen föll, som ni har förstått ni som följer mig. Mina dagar har varit vanliga utåt men känt mig helt slut om kvällarna. Rent ut sagt har jag varit ledsen, men på ett vis mår jag bättre. Min framtid ser jag både just & mörkt på.

Träningen var på gymmet senast förra torsdagen som var det enda passet denna vecka. Mitt löfte om socker gick bra i 12 dagar & bröts med en efterrätt. En mycket mycket god efterrätt... Mitt liv har varit så stressigt så jag slutade träna & började äta söta saker som bjöds på arbetet. Noll karaktär! En sak är säker, hade jag mått i alla fall 95% bra bra... så hade jag inte hållt på, på detta vis!

I Måndags (?) Gick jag två mil! Hur många gör det?  en måndag!
Men sedan har inte träning varit viktig.... men jag längtar tills den blir viktig!!
Nu ska jag träna, det blev det & sov morgon! Det måste ju bara bli en bra fredag!

Så en riktigt trevlig helg på er, jag har mycket att se fram emot!
Vad ska ni göra era lediga härliga dagar
Kram


Kommentarer
Postat av: Hurt hurt...

Två mil på en måndag... Imponerande!

2011-11-18 @ 20:04:34
Postat av: lars

Du gör det bra Susanne, skit bra! Jag vet hur jobbigt det kan vara med socker och fett. Du får gärna mejla mig om du har några frågor som du tror att jag kanske skulle kunna svara på.

2011-11-20 @ 15:05:07
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0