Ägg+träning+jobb+topphälsa.....

Var såå himla nära att vara på gymmet när portarna öppnar, men plötsligt ser jag att jag inte satt på plattan till mina ägg som jag skulle mumsa på till frukost. Typsikt. Gör om gör, rätt! Stod på löpbandet o7.15 redo för löpning. Men stängde av maskinen av misstag 2 ggr. Så jag vet inte hur långt jag sprang på mina 2o uppvärmande minuter. Körde easyline i 1o min & stretch.
Till tåget som för mig till jobbet
Varför hade jag både träningskläder & kursmaterial i samma väska, samma dag?
För att bära väskan ska vara en utmaning i sig? :)
Banan & ägg till frukost medan vi körde i gång våra planerings huvuden
Arbetsdag & hem till lägenheten....

 Topphälsa välkommnade mig i hallen... tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0