Träning nummer två

Har varit på träningen två tillfällen denna vecka & det är ju tisdag, känns fint för kroppen!
Igår var det lite löpband, crosstrainer & easy line. Ikväll körde jag löpband 5 km, 28:13 min, EasyLine & Mage.
Försöker få mig själv att förstå vikten med stetchning, så idag kämpade jag med det.
Det är vecka nummer två då jag verkar få in den träningen jag önskar. Jennie vill träna i morgon, så jag kanske får hoppa över torsdagen. Jag behöver inte bli träningsnarkoman på en gång... eller?



Det blev en korv med fullkornsbröd, efterrätt en blandning av russin, tranbär & gojibär


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra tid på 5 km!

Och jag gillar bilden, den visar både styrka och så blev det en väldigt bra profilbild på dig :)

2011-03-20 @ 09:47:39
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0