Löpning i snö

wow, det var nog den första gången för mig. Varför provade vi inte det i skolgympan? Eller varför har jag inte vågat göra det innan, det är ju ingen nyhet. Jag var ute i 3o minuter efter en stund i solariet. Nice!! En härlig lösning på att mitt gym stängde när jag blev redo för träning.
Förstår ni hur mycket jag tränar just nu?

Gjorde spagetti & köttfärssås. Mmmm....
Efterrätt, mini mycket godis & starka nötter.
Satte mig i soffan med Anna & såg filmen Remember Me, en bra film med massa känslor. Låg under täcket & tjöt.
Sevärd film!
Se den, Ikväll! :) 


Kommentarer
Postat av: Ann

Robert Pattinson - jo, då ser man filmerna på bio och inte på nån fjumpig TV! ;) That is how it is! :) Snart dags igen, Water for Elephants... och det ser vi fram emot, mycket!

2011-03-21 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0