Glad

Känner mig glad!
Hade en väldigt bra kväll i går med mina fina vänner, en riktig girls night out plus en kille.
Har aldrig dansat så mycket, gillas av rumpa, mage & ben!
Älskar verkligen mina vänner, ni är guld värda.
Ni finns för mig & vi finns för varandra!
Vänner kan man verkligen inte få nog av, speciellt när det finns så väldigt underbara vänner.
Överallt i detta fånigt avlånga land har jag mina toppen vänner!
Det kryllar av de överallt!

Gick en frisk promenad idag, kände energin komma!
Är peppad av mig själv, vänners ord & att det faktiskt händer en förändring!
FOLK i min omgivning ser förändring!
Vill verkligen skapa en livsstil så man mår helt perfekt!
För min skull!

 Ska träffa fina vännen Jennie om en stund, men innan dess lite bokläsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0