Mera träning

Fick träna med min Jennie idag, äntligen! Ska även kolla om man kan gästträna på gymmet, så Ida kan prova ett pass hos oss när hon hälsar på, det vore himla roligt! Men det kan inte vara några problem eller?

Jennies & min träning denna tisdag. Min start blev en maskin jag inte testat tidigare, en maskin som känns som en cykel men sittandes lodrätt. Som ett L, hur ska jag förklara? Den var rolig, tog massa i benen & var annorlunda. När jennie kom tog vi våra favoriter, crosstrainer, easy line, gymmet & löpband. Det blev dryga timmen för mig, stolt. Det känns vädligt bra med dag två i träning.


Jennie & Suss

Frukost: Gröt & stekt ägg
Mellanmål: Frukt
Lunch: Kyckling & sallad
Mellanmål: Liten smörgåskant & ½ äpple
Middag: Pasta, vit fiber & tonfisksås med broccoli
Mörk choklad, grönt te

Nu ska jag ta en långdusch! Är verkligen helt slut, kanske jag somnar?
Har lite bloggidéer, men måste bara ta duschningen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0