fotografier

Har lovat mig själv att ha en rensarhelg, foto är projekt ett. Kanske pausar med att rensa smycken. Kläder har jag slängt ut i omgångar förra året. Om fotosorteringen: Rensar en gång per år det gånga året, skönast vore det inför varje årskrönika & innan vi går in i nya året. Nu har jag grymt mycket foto på mat, tilllagat mat & det mesta är vardagsmat. Jag kommer inte blogga de nu, åh tyvärr tillhör inte bilder automatiskt recept bara för att man tryckt på kamerans avtryckare. Det blir att slänga ett gäng bilder, för inte sätter man sig vid datorn för att komma på vad som ska ätas? okej, okej, på receptsidor då! Just nu rensar jag mina collage som jag älskar att knåpa ihop, tråkigt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0