Ett skratt förlänger livet

Har haft det som rubrik innan, positivt!
Jag fullkomligt dog av skratt när jag tittade på Vänner/Friends

Ross slår mot Joey som duckar, Ross slår in med handen i stolpen
Joey slår tillbaka, men Ross får knytnävsslag i ansiktet. Ross reflex funkade inte.... riktigt

Senare: Joey till chandler, "vad skulle du göra om jag gjorde så här" (slår mot chandler)
Chandler, duckar & joey träffar Ross en gång till.

Jag har en Dvd. film med härliga gänget, men vart är den? Någon som lånat den?

Jag skrattade hur mycket som helst, skadeglädjen är den sanna glädjen! Magövning, yes!!


Gåva på posten, tack Ida!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Ja jag såg de också.. och fan va man skrattar..:)varje gång ..

2011-01-11 @ 19:43:33
URL: http://metrobloggen.se/maxi2mini

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0