För er...

... som vill veta så har jag blivit fast anställt på heltid. Har jobbat min 100% länge & det känns så skönt. För mig betyder det så himla mycket, det betyder att äntligen blir det värderat i erfarenhet. Känner sådan glädje att få chans att bli anställd på den procent man önskat. Lycka, Jag är BRA! (Mia Törnbloms pepp-ord) 

Mina tvillingar hade annars hetat Mini & Maxi, om jag hade varit gravid med två små knoddar.
Och kanske skulle jag känna mig jättesexig i rakat! Så nu har jag berättat min hemlighet, svart på vitt anställd barnskötare!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Heej=) Åhh, va kul...va glad jag blir=) Grattis!! Förstår att det känns skönt att ha en trygg anställning och en bekräftelse på att man gör ett bra jobb=)

Jo..åsså tycker jag du ska satsa på innebandyn;-)

Kram på dig

2011-02-06 @ 23:11:31
URL: http://helgumvera.blogg.se/
Postat av: O

Grattis tjejen!!!

Roligt!



Ses snart?



Kram!

2011-02-07 @ 14:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0