friskluft

Har dag nummer två vaknat med halsont. Det har också varit en helg med massa gott... Det har varit mycket praktiskt pyssel inne & bokläsning. Så nu ska jag ta mig ut i friskaluften. Avbryter antagligen mitt projekt då, men måste ut. Kan inte vara inlåst på detta viset! Men har fått så himla mycket gjort!! Och genom att jag får mycket gjort så mår jag prima efteråt. Det har pappersfixats & fotorensats. Pappershögar är historia, tills.... att sortera på i fotomappar både älskas & hatas. Skotnissa!

Det bästa är att genom att få detta gjort får jag tid till annat!

Som träning, nästa vecka...

En vintring Suss, från förra året! Inte lika vintringt nu, men snöar gör det!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0