Dag 7 – Min största kärlek

Måste jag? Åh ja, har jag gett mig in i leken får jag leken tåla. Möjligtvis skriver jag kryptiskt eller så skriver jag om den allra första.Då jag var 5 år.  Eller så skriver jag om den ni vet om.
Året var 2oo4 jag var 22 år, då vi träffades. Min "sýster" & jag hade rest några dagar på Gotland, svettandes på en cykel. En underbar semastervecka.
På en stor stor strand i slutet av veckan solade vi & badade. Just när vi faktiskt var i vattnet så pakerade två kilar i närheten av vår lila plats. Jaja.. inte mer med de...

Några dagar senare var vi på samma camping. Där började vi prata med grabbarna (på engelska?) de var våra tält grannar. Vi gick ut i visby på natta, pratade & dansade. Hittade tillbaka till tältet & pratade mera. Natten efter följde de oss till vår båt. Jag hade fallit & skrev till honom: Önskar att jag gett dig en puss...

Två veckor senare sågs vi igen.... i nyköping, över en mysig helg...

några dagar senare såg vi i min hemstad.
Under hösten blev jag kär, under den vintern flyttade jag ner.
VI hade det bra & stormigt. Vi provade våra vingar i Linköping, köpte lägenhet & renoverade.
Samboliv i 1,5 år. Vi lämnade varandra som vänner med olika mål i livet.
Tack för vår tid, du gav mig massor.
Önskar F. all lycka med nya kärleken,

Efter F. har jag varit förälskad ordentligt en gång.... nu väntar jag på nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Den dagen du blir förälskad igen är den dagen du hittar någon som är värdig dig :) <3

2011-12-17 @ 19:31:46
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: lars

Väldigt fint skriver S. Vi byter länkar med varandra. Vad bra att du tog upp det. Jag inte tänkt på det tidigare . kram

2012-03-01 @ 22:41:06
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0