Dag 6 – En nytagen bild och 15 intressanta fakta om mig



ett.
Jag var kär & galen redan som femåring. Det ska börjas i tid. Det blev inget förhållande, men massa kär vänskap.

två. När jag var liten/ yngre tonåring så rymde jag. Cyklen var ett bra rymmningsredskap. Det blev också en utmaning att försöka cykla till stan. I gymnasiet lyckade jag med utmaningen. 2,3 mil.

tre. Jag är kreativ, oavsett om det gäller scrapbooking, pyssel, äventyr och matlagning eller lösningar på vardagens små problem. Jag är dock mycket bättre på att starta projekt än att slutföra dem. Mina idéer är dock goda så numera övertygar jag ofta någon annan, läs kollega eller vän ;)

fyra. Jag är löjligt förtjust i choklad, men det gäller att hålla sig undan. Choklad gör mig lycklig.

fem. Har faktiskt alltid gillat att träna, men det är på senare år jag verkligen förstått att jag vill göra det också. Har varit i Damlaget i innebandy, cyklat runt & runt, alltid gillat styrketräning men inte galet mycket.

sex. Gillar vänskap, kärlek, kramar, närhet & komplimanger, gärna i överflöd. Men då blir jag generad 

sju. Älskar att samla ord, citat, ordspråk. Skriver faktiskt gärna dikter, har bara glömt hur man gör!

åtta. 15 kilo har funnits på min kropp som inte finns idag. Går det långsamt? Ja! Är jag stolt ialla fall? Jaa!

nio. Min favorit söndagsmorgon. En söndag som innehåller en disneyfilm, långfrukost & en go filt. Träffade en kille en gång som också ville ha disney på söndagar.

tio. Jag har blivit biten av en apa & andra djur

elva. Drömmer om ett hus eller i alla fall en sommarstuga (gärna i hemtrakterna, mitt norrland)

tolv. Måste fundera ett slag

tretton. Min pappa bor i England, men är svensk, fast han bor med en sydafrikan. Min mamma, hon är också svensk & bor kvar i norr. Syskon finns det!

fjorton. Tidoptimist, nästan jämt. När jag inte är det, så händer något annat

femton. En öppen bok, det är jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0