Dagbok: Ord, men vilka ord?

vill bara skriva, vill verkligen ge allt i ord & tid. Men det gäller att välja orden väl. Väga de fort, vad är viktigt? För ovanlighetens skull är jag lite förvirrad. :) Samtidigt så känner jag att jag kan inte vara den som funderar jämt. Måste förstå livet lite bättre. Måste fundera på om jag verkligen, verkligen vill skriva mer... fast det har jag redan funderat på! :) Det gäller bara att försöka hitta ord för det offentliga. Våga fundera i text....
Jag vill kunna skriva vad jag vill, men jag vill inte analyseras!
Jag vill inte skapa nya frågor, det räcker med att jag har mina egna.
Några ord har jag valt att skriva ner, så när jag känner mig redo så kanske möjligen det blir några dagbokstexter!
Vill försöka vända det till något postivt, jag vill vara positiv i alla lägen.
Jag vill kunna utstråla det även om jag är en liten funderare.
Det är vackert med utstrålning & jag vill stråla ut mot mina läsare.
Men vill vara öppen & ärlig för er!

Det är en smula söndagsånget som spökar i själen.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vet hur det är med söndagsångest... Hoppas du haft en bra helg iaf, vännen! kram

2011-08-28 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0