Dagbok: Förtroende

Kan inte folk bara lita på andra. Att lita på den man håller kär kan vara en bra början. Men att lita på sina vänner, både nya & gamla kan vara ett stort plus. Vuxna människor. Ta vara på det viktiga i livet, de du älskar & bryr sig om. Se till att vi människor kan lita på varandra. Det går ju inte att göra bort sig. Personligen vill jag att människor har förtroende för mig. Lita på att jag är en bra vän & vill vara vän, komma överens. Älskar att lära känna nya människor. Blåögd ja visst!
 Gillar inte känslan av att vara stämplad. Då gömmer jag mig hellre, drar mig tillbaka... men då väcks tankar, funderingar & fördommar.
Håll fina minnen vid liv, gå vidare & lämna vissa minnen bakom. Lättare sagt än gjort!?
Mer livsfunderingar kanske kommer, om jag vågar....

Fick en fin komplimang av en tjej under kvällen, det värmde & kändes bra.
Men det vände...


Godnatt mina stjärnor i mitt liv


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hm låter som att du blivit sviken av någon eller att någon i din närhet har blivit sviken.. Om du vill prata så vet du var jag finns :) kraaaam!

2011-08-29 @ 14:05:56
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0