Cykling, vänner & träning

Cyklade bara retur idag. Eller bara & bara. Jag är en stolt cyklist. Det blir ju mellan 12-13 km varje sväng.
Ikväll har jag träffat Ellie & Anna. Tack för stunden, behövde lite tjejsnack.
Det bästa av allt var att jag hann tisdagsträningen också! Ett mål mat, tjejmys & 1 timmes träning. Det är ovanlig kombination.

Träffade Malin som gav peppord.
"Träna hårt...."
Var det så du sa? haha

Träningen:
Sittcykel 21 min. 6 km
Powerwalk 22 min
Magträning, maskiner & plankan

Energi hemma
Yoghurt, Kanelflingor, russin & gojjibär
Oh linfrön

Peppi pepp


Kommentarer
Postat av: malin w

Ja precis! träna lugnt är ju onödigt ;) Bättre att träna hårt, och de gjorde du ser jag =))

2011-08-24 @ 07:31:41
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0