Julledighets resultat!

Tänkte få in en ny vardagsrutin redan innan år 2o11 påbörjas! Gå en promenad varje dag, fram för allt de dagar som det inte står gym i kalender! Har tagit mig ut i alla väder under julen & det har varit så härligt! Stolt har jag gått i - 22 & gårdagens snöyr! Det bästa var att lyssna efter naturens ljud & njuta med ögonen! I Nordingrå mår jag så bra, det är så vacker natur! Något jag hinner längta hem till! Östgötaslätten är jättevacker den med, har gjort fina naturupplevelser där också! Östergötland är mitt hem! Mitt liv är i Linköping! Ikväll blir det promenad i mitt Linköping. Har kommit framtill att en promenad på kvällen behöver men, jag behöver ledigtid för att förstå sånt! Nyttigt med ledighet så man kommer till insikt! Godnattpuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0