Jennie & jag!

Efter jobb-start!
När tiden inte fanns till vanlig träning så cyklade jag till jobbet, sedan kom förkylningen och träningen stannade upp. Nu är jag nästan frisk, det känns ytterst lite i halsen & kroppen är lite lätt trött!
Men åh vad jag vill detta med träning just precis just nu! Ska om en liten stund möta en vän för hennes nya start på mitt gym. för hoppningsvis!
Det vore så himla roligt om jag & Jennie kom på samma gym, varannnan vecka kommer bli enklare att träna eftersom hon har sin lilla dotter! Kanske jag äntligen får någon att boxat med!

Hm, nu laddad med mat & ska packa ner min banan i träningsväskan!
Dags för tisdagsträning, med mjukstart!


Jennie började sin gratisvecka idag, åh hon gav gymmet & mig som träningsvän ett bra betyg! Skulle vara jättekul om hon viljer att träna på studiofitness tillsammans med mig. Under denna första veckan har vi planerat in lite gemensam träning. Kul!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0