6 km + 1 km

Joggade 5 km i skogen & till skogen är det en kilometer. Men min mätare tyckte att jag sprungit 4.16! Jag borde hamnat på 7 km när jag kommit hem men den står på 5.28. Måste bero på att man tar kortare steg än när man promenerar! Annars har jag ingen förkaring!

Jag tog två pauser då jag stog helt still, för jag ville inte att några steg skulle räknas på att gå! Annars brukars det gå-springas, åh då känner jag mig också stolt! 6 km, gött!
Men gick hem från motionspåret, 1 km (eller något)

Känns så himla bra efteråt!


Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Great great =) Duktig du är! Jag får nog ta ett par rundor till för att komma upp i dessa avstånd igen! Har precis återupptagit löpningen för i år!



Vad har du för räknare då? Borde den inte räkna exakt hur långt du har kommit oavsett om du springer eller går. Annars blir det ju fel?

2010-04-18 @ 21:08:52
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0