Salsa-aerobic

Studiofitness ord:
Låt dig ryckas med av latinoinspirerad musik. Rörelser och kombinationer med latinostuk.


Det vare ett roligt pass, och passet fick verkligen upp min puls! De andra hade tränat några flera pass än mig & hängde med mycket bättre än vad jag själv gjorde! Men några tjejer peppade mig, "ge det minst tre gånger"
Var lite besviken på det salsa-inspirerade... tyckte inte det fanns någon särskild salsarytm! Men det vill jag absolut inte säga att det var ett dåligt pass, bara inte så som jag tänkt mig!
Något annat jag inte tänkt mig var att jag skulle få träningsvärk i magen, när använde jag den? Men det gillar jag!
Träningvärk i magen ser jag som något positivt. Hur mycket träningvärk kommer det bli när jag hänger med hela passet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0