VAMS



Idag har jag haft VAMS, vård-av-mig-själv!

Har varit hemma från jobbet idag! Har inte fått tillbaka energin helt men har just smaskat middag! Så det är bara att rycka upp sig nu! Skulle städat lite, men känner inte att jag har orken. I morgon är det arbetsdag igen, så det är bara att spara sig.
Blev lycklig av att kliva på vågen, jag vet det bör slängas långt in i skogen! Men är beroende! Mätte mig i förra måndagen & ska jämnföra resultatet längre fram (vilket är mycket bättre att förlita sig på). Känner mig igång igen, var på en försiktig promenad i morse & har ätit bra under hela dagen. Har ju inte haft det bästa dagarna med feber, magont & lite annat. Men det känns trots det bra, känner mig på gång! Viljan att kämpa kommer & går! Men jag orkar inte deppa pga. höften, sjukdomar eller andra hjärteorsaker.

Nu vill jag ta hand om mig själv. Hur ska man undvika dåliga perioder? Hur ska man tänka?






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0