Energiknippe

Efter att ha varit sjuk i några dagar hade jag en helt perfekt vardag, igår Onsdag!
På förmiddagen hade jag & mina skogstroll (dagis utflyktsgrupp) en uppskattad picknic med äggsmörgås & varm choklad!
När jag slutat på jobbet tog jag tåget till Norrköping & mötte upp Jennie med hennes lilla pyre. Tillsammans åt vi lunch på stan för att prata tjejsnack!
Det var ny snö ute & rätt så vackert, fast man egetligen vill ha vår nu!
Vi gjorde mitt lilla ärende i Norrköping, sedan gick vi på vårt stammis ställe "Fräcka Fröken" & drack kaffe! Det är lite av våran grej, att dricka kaffedrink i hop! För er som inte vet drickar jag vanligtvis inte kaffe, men goda lattedrinkar går toppen.
Innan jag åkte hem bestämde jag att det blir träning under kvällen, men jag trodde inte riktigt mig själv!
Fast väl hemma så packade jag, gick på toa & vände om ner till gymmet!
Va enkelt det var! Helt underbar känsla! Det bästa av allt, var att jag gjorde mig själv så förvånad!

Efter mitt 45 min. träningspass var jag skönt trött & tittade på Gréys Anatomy!
Sedan var det helt enkelt sovdags.... åh så skönt det var!

Flera perfekta vardagar ska vi ha!
Idag blev det mer sånt! Vi har haft studiedag! Vilket brukar vara lite tröttsamt, men denna dagen kändes kort!
Så jag gick hem för att städa & laga middag. Känns obeskrivligt skönt. Annars är jag ju extremt beroende av att göra saker som inte är vettiga!
Nu satte jag mig vid datorn, med fötterna i fotbad! Njuter av att prata med en vän på msn, lyssna på lungna favoriter & värma fötterna!

Postitiva dagar!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Verkligen kul att läsa :)

2009-03-12 @ 22:04:23
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härligt!!! :D

2009-03-13 @ 09:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0