Resa till vännerna mina

I helgen har jag varit hos mina fantastiska vänner. De är verkligen toppen & ska inom 6 månader gifta sig. Åh tiden kommer gå så himla fort nu framöver!
Allt har varit så bra, vädret, sällskapet & lugnet! Man blir så glad & tillfreds, underbart!
Vi har haft bröllopstankar hela helgen, kollat på kyrkan, lokal & kläder. Spännande!

Det blev en god helg, men vi har absolut inte frossat! Ida bjöd på gott & vi njöt av livet!
Nu är viljan att kämpa lite igen, förkylningen är snart förbi & då blir ju allt lite lättare!
Viljan behövs & stöd från mina fina vänner!
Just nu känns det jättepeppat


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad roligt att jag har sånna fina vänner! Kul att jag kan inspirera dej!! Löpningen idag gick fint, 5km på 28min, de är jag nöjd med!

Åh jag längtar till i höst då vi ses, kommer bli det vackraste och framförallt roligaste bröllop jag vart på!! Undrar bara vad man ska ha på sej... Jag är inte direkt van att klä upp mej.

Hoppas förkylningen försvinner så du blir pigg och orkar göra det du vill!

Kram

2009-04-20 @ 11:51:17
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0