Träningen uppskjuten

Jag har bestämt mig för att börja träna på StudioFitness! Jag hann inte utnyttja min gratis vecka, men jag gillar stället i alla fall!
Nu är ju ni mina vakande ögon & jag lovar att sätta fart, men jag måste bli frisk! Har jobbat med en envis förkylning i kroppen! Igår skulle jag kanske inte ha varit på jobbet, för min kropp var väldigt instabil. Men valde att vara hemma idag i stället fast jag kanske är lite piggare! Men orken finns inte riktigt... bättre att vara hemma!
Men idag är en dålig dag att vara hemma på, så jag sitter med dåligt samvete! Men de får klara sig utan mig

Om träningen, så jag jag in på mitt blivnade gym & sa till lite charmerande "jag vill börja träna här, men är lite förkyld för det..."
Problemet var ju att man måste anmäla sig innan månadsskiftet för att få halva priset, därför var jag där som sjukling!
Skrev in mig i alla fall & ska komplettera senare när det är dags att börja. Då får jag också mitt träningskort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0