Stripaerobics

Nu känner jag mig igång med träningen, det känns skönt i kroppen när jag gjort mitt första grupppass som var Stripaerobics, en liten enkel förklarning får ni här!

citat från studiofitness hemsida:
"En dansträning utöver det vanliga. Ett otroligt roligt sätt att komma i form på, dessutom känner man sig lite sexigare när man lärt in sig alla moves"

Det var ett roligt pass, utöver det vanliga! Inte för att jag är särskilt van att träna överhuvudetaget.. Vi använde oss av stolar  hela tiden & vi slapp ålandet som jag var rädd för! Jag kan tänka mig att jag kan koncentrara mig på det sexiga i när jag är mer säker på helheten i passet ;)
Min koordination behöver tränas upp, men å andra sidan var det första gången & jag har aldrig någonsin påstått att jag haft duktig sedan tidigare. Men lite pinsamt är det, men som Krizza påstår: "Du kommer in i det!"
Åh jag tror henne!

Tillbaka hemma åt jag en tallrik med yoghurt, müsli, (omega)smörgås med skinka & banan!
Kommer sova sött i natt....

Nu återstår det att se hur jag mår i morgon!

Kommentarer
Postat av: Krizza

Jag har träningsvärk på konstiga ställen... Men det ska helt klart göras om nästa vecka! :)

2008-10-08 @ 10:24:12
URL: http://ladymystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0