Morgonharmoni

Torsdagsmorgon! Jag kliver upp, är inte helt utvilad men mår ganska bra (om man glömmer bort det onda benet)! Gör mig i ordning inför arbetet för att sedan äta frukost!
Frukosten är nyttig & jag ger mig chans att njuta! jag brukar inte vara sen med frukost på morgonen. Men jag förstör den med att sitta vid datorn. Vilket gör en männsiska som jag stressad: Det var nästan med ett lyckorus jag gick ner till resecentrum för att åka tåget till arbetet! Jag mådde så bra invändigt mig själv!

Kvällsharmoni kände jag av i kväll, denna fredag!
Jag lagande en singelmiddag, öppnade en flaska vin & såg på Greýs anatomy- avsnitt!
Det blev en lyckad ensam kväll, även om det ibland kan kännas tomt!

Denna vecka har lång i från varit harmoniskt, men lite på god väg!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0