Ta hand om mig själv










Nu är det en annan typ av nystart!
Jag är efter ca. 4 år singel igen.... (självklart beroende på hur man räknat)
Känns tungt, men jag ska vårda mig själv & göra det bästa!
Ska hitta ett fast jobb, så jag kan känna trygghet! Jag ska lära mig älska mitt nya hem!
Så jag kan känna mig fridfull...
Hoppet om att gå ner i vikt finns kvar, men måste få tillbaka kämpar gnistan!
Känns ganska bra i hjärtat, men viljan tar mig inte framåt!
Hur ska du unna dig själv, när du når dina hälsomål?

Nu ska jag ta hand om mig själv!
Med Start i morgon Lördag!

Kommentarer
Postat av: sessan

När jag har nått min målvikt så ska jag unna mig en riktig spaweekend långt borta härifrån.



Allvarligt talat så skulle jag nog vilja och kunna unna mig nåt riktigt riktigt exklusivt... kanske en klänning från Dior?

2008-07-09 @ 12:52:27
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Ida

Hm.... ska fundera! Får återkomma :)

2008-07-10 @ 08:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0