Det där gick ju bra

       Dag 1:   
Frukost                            Lunch                         Middag

            ½ Grapefrukt               1 liten burk tonfisk        2 (185 g) skivor valfritt kött
            En skiva rostat              En skiva rostat            3 dl grönsaksblandning
                  bröd                                    bröd                    1 rivet äpple
           2 tsk valfritt smör          ½ grapefrukt                 1 ½ dl vaniljglass

Dag 2:
            En skiva rostat            1 hård kokt ägg              2 Wiener korvar       
                   bröd                        1½ dl keso                     1½ dl broccoli
            1 banan                        5 salta kex (te x Ritz)     1½ dl rivna morötter
                                                                                             ½ banan
                                                                                             1 dl vaniljglass
Dag 3:
           1 Hårdkokt ägg             1 cm tjock skiva Ost      1 liten burk tonfisk      
            En skiva rostat             5 salta kex                       3 dl grönsaksblandning
                  bröd                         1 litet äpple                      ½ honungsmelon
                                                                                              1 dl vaniljglass


Dieten åstadkommer en kemisk nedbrytning, Den får absolut inte varieras och ersättas med något annat i matsedeln- och kom ihåg: INGA MELLANMÅL
Kaffe, te och vatten kan dock drickas så väl till som mellan målen
Salt och peppar får användas men inga andra kryddor

Denna Diet ska hållas i 3 dagar åt gången. På dessa tre dagar kan man gå ner i vikt 5 kg

Efter tredagarsdieten kan man äta normalt igen, men inte i övermått.
Efter 4 dagars normalkost börjar tredagarsdieten igen.
Viktminskning på uoo till 20 kg på en månad har förekommit


Denna diet startade jag i måndags! Det har varit kämpigt, för man blir hungrig!
Men det häftiga är att man känner sig mätt för stunden även om det ser ut som småsaker!
Jag blev nöjd, eftersom jag nästan nått där jag slutade innan jag blev deppig!
Gick ner 2, 7 kg på denna metod
Väger nu 60,9 Kg
Så nu ska jag köra GI-metoden igen & kämpar viljan är återfunnen

Kommentarer
Postat av: Ida

Så bra att viljan och lusten att kämpa är tillbaka!!

Grattis! :)

Jag hoppas på att bli inspirerad ordentligt av dig i helgen så att jag också kan kämpa vidare!!

2008-07-10 @ 09:09:34
Postat av: pojkmaffia

va? väger du bara 60.9? hur mycket ska du gå ner igetnligen? o najs att du gick ned så pass mycket iaf :-D skulle dock aldrig själv palla o göra det med 3 små barn som tar så mycket energi hehe skulle ju vara konstant trött hehe. men fan starkt jobbat att du fixade det o förlåt mig för i onsdags när jag läskade dig med tårta :-(

2008-07-12 @ 08:01:14
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0