Nytt Hälso år

Det förra året började ju ett halvår försent & tack vare semester!
Förra årets löfte är det samma 2oo8, att ta hand om mig själv!
Jag vill gå ner i vikt & julen hjälpte mig inte alls även om det inte blev så farliga följder!
Jag köpte en inspirarande kalender & på nyårsdagen gick jag en blöt promenad!
I kalendern tänkte jag sedan sätta en gold stjärna så fort jag gjort någon innom träning!
Så viljan finns där igen!

Fick också väldigt bra presenter av sofie & alex
Braständare, sittunderlägg & kåsor! Nu längtar jag ut för att mysa vid en öppen eld!
Leva lite friluftsliv....

Skulle önska att man hade någon att kämpa med... någon som jag, i min närhet!
Min karl är ju smal, såå han har ju ingen kämpar vilja att leva sunt... ;)
Älskar ändå ;)

Dags för skönhetssömn!
Natti
Trackback
RSS 2.0