Tisdag

Frukost
Proviva
3 knäcke (ja jag vet) med makrill

Mellanmål
Äpple & lite apelsin med kokos
(de andra åt glass maränger & apelsiner)

Lunch
Min kyckling -& bulgursallad
Pizzasallad
Knäcke

Mellanmål
Knäcke & vanlig macka (jag föll) med ost
Te

Middag
Köttfärssås med broccoli & morötter
Pasta

Hungring igen!
Frukt? Det blir det nog!

Har gått en del när jag tog mig till & från jobb, sedan ärenden på stan.
På jobbet gjorde jag huvud, axlar, knä & tå, och Mora träsks "vi sätter högra foten fram..." Ja, ni vet! :)

Det blev även en tur till solariet, tycker det är ganska avslappnade (att göra det 1 ggr/halvår)
Hann aldrig ta mig själv till gymmet som jag lovat! Men det fick bli ett nyårslöfte i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0