Tack

Kan inte annat än att tacka min Ida för att jag känner mig inspirerad att komma igång igen! December månad har ju varit lite svår eftersom det funnits en del gott omkring mig!
När Ida kämpar, kämpar jag också! Ida är väldigt duktig just nu & hennes vilja fick mig att ta fart just idag!
Allt handlar om att hon tror på mig, peppar mig & låter sig inspireras av lilla jag!

Min söndag, nystart dag!



Åt nyttig frukost
Fullkornsbullar, skinka & paprika (det var paprikan som var enastående)
Hälsofil & GI-müsli
En kopp te

Vilade/ sov en stund

Tog en promenad med målet att shoppa nyttigheter
Dagens inköp blev: Makrill, olika sorters paprika, tomater, gurka, broccoli, citron, apelsiner kikärtor,chilipeppar, proviva & 2 olika sorters knäcke. Ramlösa & mörk choklad till mitt kvällsmys

Denna dag känns så himla bra! Är glad, mår prima!
Nu ska jag krypa ner i soffa, tända ljus & se film! Fortsätta njuta av livet alltså!!


Dagens middag, inspirerad från systra mi!
Recept uppdateras en annan dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0