Måndag

Sov till 9.oo, så himla skönt! Det var toppenfilmen från igår som gjorde att jag somnade sött!


Frukost
Smörgås, skinka & gurka
Lite fil & müsli


Bloggade & grejade i lägenheten. Dammsugit & torkat golv.

Lunch
Pasta med skinksås, kikärtblandning

Promenad till Tornby ca. 30 min, bra för kroppen men onödigt!
För systemet hade inget bubbel, åh då gav jag upp

Buss+ promenad hem!

Mina gäster kom, åh vi åt fruktsallad & nötter.
Det slank också ner en chokladbit

Mycket skratt & någon glädjetår! Jag förlänger mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad god fruksalladen ser ut!!!

Önskar att jag varit med...

2008-12-29 @ 21:53:25
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ida, för fruktsalladens skull eller för de trevliga gästernas skull?! :) Fruktsalladen var toppen! Kom upp hit någon dag vettja, så bjuder jag på mer!! Så kam vi vandra, simma, spela badminton och springa ocksa! Och skratta och äta gott (och nyttigt)! Ha hälsoweekend! :)

2009-01-01 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0