Stegräknaren & jag

vi ska på vår första promenad på en hel vecka! Det var verkligen varit illa nu en tid! vi var bortresta över helgen & efter det blev jag magsjuk! Är lite hängig fortfarande, men nu är det dags för nya tag igen!
Jag vill inte falla tillbaka & mitt största mål var att komma igång på allvar innan höstens arbete började!
Min tanke är känna mig pigg & glad inför nya kollegor!! Det var ju ändå en nystart jag skulle uppleva!
Så nu ger jag mig i väg på en långpromenad i det mulna vädret! Utan ipod som min sambo & delägare har snott med sig... Grrrr!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra jobbat!!
Själv var jag både på promenad och stod på min maskin igår!! Inte illa va? ;)
Ha en fin helg!!
Kram

2007-07-20 @ 11:33:49
URL: http://nogg.se/iida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0