Promenad längst vattnet

image6Stångån Linköping!

Min första promenad på några dagar! Har haft väldigt ont i magen den sista tiden så då känns det inge vidare att ta sig utan för dörren!
Har inte en aning hur långt jag gick idag, men vart chockad att jag inte kom hem för än kl. 13.00

Det var lite småkyligt till en början, men solen sken & det var riktigt vackert väder!  
Mitt ben var lite lika sugen på promenad som jag, så det strejkade lite! Men jag gav aldrig upp! det blev bara effekten: Envisare!!!

Sedan i söndags har det gått bättre med min kost! Nyttigare dagar & mindre sug efter gó  saker!
Nu ska jag äta lunch & kanske lite skönhetssömn....


Kommentarer
Postat av: Marie

Fin bild :)

2007-07-11 @ 13:30:21
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0