Måndagar vi gillar...

image14... det är väl de som är på ens semester!
Jag gick en blöt promenad i vallaskogen & som sällskap hade jag min kamera som vägrade ta de bilder jag ville!!
Det blev kanske ingen motions promenad, efter som jag stannade till & fotade ibland! Det blev en salig blandning naturbilder, på häster & i gamla linköping!
Att jag tog mig ut i regnet är jag stolt över i alla fall!!
Hemma igen stog stegräknaren på 6580 steg & 243 kalorier

Nåja, städade badrummet som en tok så det brände nog en del då i stället!! Plockade lite i garderoben också!

Efter städningen åt vi lunch:
fullkornspasta med stark köttfärssås & sallad!
Köttfärssåsen höll på bli årets misslyckande! Först vanliga kryddor, vitlök & cajennpeppar, sedan upptäckte jag i "panik" att tomatkrossen var med chilismak!
Hjälp!!! Det kan bli stark, men det blev gott, riktigt gott!

På kvällen var jag hemma hos Sara, då åt vi pannkakor!
Inte det bästa för min viktnedgång! Men mumma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0