Lata dagar

Har inte varit i topptrimm de senste dagarna! Fick så ont i handleden efter min träning på onsdagen!
Efter det har jag gått på stan & en kvällspromenad! Inte stolt, men det är ärligt fakta! Det har ju regnat vääldigt mycket också!! Åh jättemycket träningsvärk i vaderna & magmusklerna!! Det gör en verkligen lat...
Men Nu när jag laddat ipoden med ny energigivade musik, en Actimel (drick yoghurt) & banan är det dags att gå en lång promenad långst ån tror jag det blir! Skogen är jag lite rädd för....

Det börjar synas på mig, fått lite komplimagen!!! Tänker inte sabba det denna gång!! Så jag behöver all peptalk jag behöver! Jag vet att Ni finns där...
Verkligen glad att fått med min vän Ida, så vi kan göra detta tillsammans!!

Har skrivit lång "vanlig" blogg, så nu vill inte min handled ett ord mer!!


image18


 


Kommentarer
Postat av: Marianne

Du är grymt duktig min vän!!! Himla imponerad!! Jag har ingen karaktär alls, sitter här efter jobbet me ostkrokspåsen brevid..
Fortsätt du, så blir jag oxå peppad!!
Stor kram

2007-07-28 @ 21:41:40
Postat av: Ida

Duktig du är :)
Jag säger som Marianne... har så dålig karaktär.
Men du peppar mig! Så kanske går det denna gången!?
Börjar jobba imorgon, känns skönt på ett sätt att få ordning på vardagen igen.
Kom igen vännen!!!
Har förresten också blivit sugen på att gå till frisören, får se vad jag ska göra! Du blev jättefin :)
Kram

2007-07-29 @ 08:12:28
URL: http://nogg.se/iida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0