Inköp: stegräknare

Det var härligt att kliva upp i morse & vara bestämt om att gå en morgonpromenad precis som igår!
Jag gick i 40 minuter runt i vallaskogen som är så mysig, nästan lite extra när man får lyssna på vattendroppar från himmelen! Kändes så uppfriskade! dagens tips: Våga ut i regnet!

Åkte med bussen till Tornby, skulle ha cyklat! Men inställt pga. väder!! MIna "riktiga" antivåt är kvar på jobbet... så jag skulle blivit väldigt blöt om jag cyklat utan! 
Köpte en stegräknare, SILVA pedometer plus räknar steg, kaloriförbrukningg, distans & samt att den tar den effektiva tiden! Pris 215 kr Teknikmagasinet! Det var den billigaste om man jämnför med sportäffärer!
 så nu flödar energin! Vill inviga den nu, helst!
Tänkte gå en kvälls promenad, men då började det regna massa!!!
Varför? Det regnade ju nyss i flera dagar! Nu får det faktiskt bli riktigt sommar väder!

Get Out There ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0