Tjejmilen

Min andra tjejmil. Det var lite roligare, lite mera njutning & lite bättre för mig. 
Det som jag faktiskt känner är det finns inte riktigt samma vett & etikett som i ett blandat lopp. På tjej milen flyttar inte de som går eller springer / joggar sig åt vänster. Det är ovanligt svårt att zick zacka sig fram för att placera sig lite bättre. 
Annars är stämningen härlig & go! 
Glada spralliga tjejer. Som hejar fram varandra 
Jag är så imponerad av allas olikheter. Allas olika förutsättningar, men alla tar sig fram en mil. 

Tänk vad våra kroppar kan & orkar.

Jag sprang på 1.00.17, och det känner jag mig nöjd över. Fast kroppen kändes som jag uppnått bättre tid. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0