Nystart måndag

Det blev nästan två veckors frånvaro från träningen. En förkylning som inte riktigt bröt ut, men som var envis. 

Efter förkylningen försökte jag vila mig helt pigg, men i måndags fick jag till lite träning. Känns lite som en nystart. 

För innan jag fick en förkylning så hade jag kommit till min målvikt. Som var att hamna under 60 kg, och det var efter tjejmilen. Lite ytligt men jag blev så glad. Nästan lyckotårar! 
Men efter det, 13 dagar utan träning!
I måndags bröt jag den cirkeln. 
Cyklade 20 minuter 
Intervaller på bandet varvade mellan promenad & lätt jogg, i 40 minuter. 
Promenad tur & retur, 50 minuter 

Känns så himla bra. Känner mig stark & glad, jag är tillbaka!  
Nu kickar vi i gång hösten! 

Dag två med morgon promenad 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0