Varför blev träningen så bra?

Försöker förstå hur min kropp reagerade igår. Jag var fysiskt & mentalt trött efter en dag på jobbet. Hade bestämt mig för att gå ner, en promenad på 25 minuter. 

Men av olika orsaker så traskar jag in en och en halvtimme, senare än normalt innan jag börjar träningen. 
Och det underliga var att det blev ett pass som jag inte gav upp fören jag faktiskt kände mig färdig.  Trots en trött kropp så tränade jag nästan enligt plan. 
Kroppen har känt mig bättre starkare och tålamodigt med tid. Men utan att känna viljan att fortsätta & motivation. Måste hitta stjärnan till detta fenomen sätta ord på det. Göra träningen till viktigt för mig 

Idag var jag tidsoptimist, kom ner sent.
Igår fick allt annat bli sent & träningen dög 
Nu ska jag eftersträva flera perfekta träningstillfället. 

Sitter och sover, mitt i texten. Dags att sova. Jag får korrekturläsa kommande helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0