Lördagsträning

Lördags träning blev lite luddig! Utförandet blev spontant. Jag kände sån trötthet i benen efter fredagens stolta löpning & cykling. 

Så igår på actic blev på cykel i 2o min, 9,5 km. Och roddmaskin i 1o minuter. 
Sedan körde jag rygg i maskiner. Skulle köra några övningar på fria vikter. Hade en bild av att prova både hantlar & skiv stänger. Men det kändes bra efter 3o min & jag var nöjd. 
Det är skönt att köra på i min takt. Men jag längtar tillbaka till den dagen jag i alla fall ger en till två muskelgrupper / dag. 
Den dagen kommer det vet jag. Är glad att jag tränar just nu. Det får räcka. 

Hemma för att stretcha
En liten portion chili con Carne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0