Vilan är över!!

Ofrivillig vila efter att ha blivit sjuk. Har kraxat i en vecka drygt med hosta. Tränade den 7 februari och innan dess körde jag knappt någon kondition av rädsla att bli ordentligt sjuk. Utan lättare styrketräning, vilket jag trivs rätt bra med också. Att ta det lugnt, inte köra så att svetten rinner & att kroppen blir helt slut. 

Men nu känner jag att jag längtar till att ta ut mig ordentligt. 
Tredje träningspass blev igår och det kändes verkligen att jag hann med att gå igenom alla övningar utan stress. 
Det blir ofta stressigt på morgonen, före jobbet. 

Sen kvällsträning på onsdagen. Först ben och med fokus på löparstyrka. Lätta vikter & många repetitioner. Knäböj, utfall, utfall i cirkel, hopp mot en skivstångsvikt. I maskin körde jag hamstrings, benpress etc. 

Torsdagmorgon, ett helt underbart roligt ryggpass med alltifrån lyfta mig själv i Smithmaskinen. 

Fredag morgon. Ett pass utan stress. Ett pass för triceps och bröst.
Intervaller till en tidigare buss. 

Men för att lördags träningen ska bli av så ska jag avsluta här och byta om till träningskläder. Ska försöka springa lite som uppvärmning. Yey! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0