Mina två senaste pass..

Som jag knappt minns. 

I fredags var en riktigt bra träningsförmiddag. Fick bra kontakt i ryggen av övningarna. Kände av de i flera dagar. Kom på i skrivande stund vad jag gjorde annorlunda. 
Drog mig uppåt i Smithmaskinen 3x12 min kroppsvikt. 

Det är den jag gjorde annorlunda mot en vanlig dag med fokus på ryggen. 
Förutom att den tog ordentligt så trivdes jag med den övningen.
Det ska ju vara en smula roligt att träna och det har blivit roligare. 

Lördagen blev det ett kortare benpass. Men effektivt! Och kände faktiskt av torsdagens spontana benpass tidig morgon. Svingade med ketelbell, gjorde tåhävningar, knäböj,red Utfall... 
Lördagen gick en snabb fart innan frisören. Den även det passet känns för att vikterna var lite extra vikt på och korta pauser. 
Stolt att jag gav träning tid, trots starten.... 

Godnatt för andra gången i ordningen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0