Veckans, minus socker & lilla skadan

Det känns overkligt att ha varit sockerfri i flera dagar. För när jag försökt tidigare så har det fungerat varannan dag vissa veckor. 

Men sedan i lördags så har jag inte stoppat i mig socker 

Det känns bra, riktigt bra. 
Märker inte direkt av det, förutom att jag är mer hungrig än när jag åt något onyttigt mellan målen varje dag. 
Försöker få i mig vatten & jag har inte slutat med sötningsmedel än. 
Druckit proteindrink en gång som substitut & en pudding med mycket hallon. 
Det kan gå & FÖRSTA målet är fram till Göteborgsvarvet. Syftet: att bli lättare innan starten.

Skadade mig i vänster foten i tisdags (!?!) 
Det var inte så smärtsamt men stelt & ont. Högläge på kvällen, bytte ut vilodagen. 
Har sprungit löpband en gång sedan dess, det räckte för lätt smärta & mera stelhet. 

Tur att det går att göra revansch flera år på Göteborgsvarvet. 

Det var dagens andra inlägg & veckans rapport. 

Istället för godis, nocco eller Celsius 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0