Måndagens träning

Måndagar har jag utnämnt till min bästa träningsdag vecka två. 


Denna vecka cykling i 6o min. 
Sedan armar i cirka 4o min 
Gjorde några maskiner och även med hantlar så även axlarna fick jobba. 

Måndagen skulle bli nystarten på träning, då det mentala hälsan spökar, trots att jag har två bra lopp bakom mig som motivation. 
Men föreläsning i tisdags som förvisso slutade med närmare 25000 steg. Eller bilden säger nästan 26000. Hihi 
För att jag gick en långpromenad efteråt.. 
Tvättid igår & en portion glass. "nyttig"! 

Nu är stretchingen av ben slut. 
Nu blir det 3o min rygg. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig du är själva ligger jag i vila för en satans höftinflammation....Blir avis på alla som har energi :-)

Svar: Stackare! Krya på dig!
Blue Angel

2017-04-06 @ 08:33:07
Postat av: Malin

Älskar måndagar just av den anledningen. Härligt att liksom lägga träningsribban högt under veckans första dag för att ta ton inför resten av veckan. :)

2017-04-06 @ 10:15:54
URL: http://malingisela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0