socker avvänjning

Detta är ju läskig information. Men jag har haft lite svårt att hålla mig borta från choklad som tidigare har nämnts men idag har jag ätit ytterst lite, gröt frukost med lingonsylt, en måltidsersättning, vegansk middag, äpple & en del hel vatten ena halvan av dagen. 
I morgon ska jag än en gång försöka äta nyttigt hela dagen, inte bara huvudmålen. 

Det läskiga är att skriva om det innan jag ens har börjat, i morgon startar jag. 

Mjukstarten. Och dagsstatus. 
Har inte haft några sockerkickar men varit hungrig då jag inte hade med så mycket mat under resan. En känsla av tomhet i magen. Eko... 
Har inte direkt varit sugen på choklad. Det lilla jag åt jag åt var ju bara i desperation på något i magen. Få energi efter 5 h. Resten slängdes, wow det brukar inte ske...
Åt super nyttigt till sen lunch eller middag tillsammans med en god vän. Och tackade nej till pizza tidigare ikväll. 
Är så himla svullen på magen o kroppen känns tung. 
Huvudvärk och illamående i slutet på resan. Och dessutom en het kropp? Bristen på socker eller sjukdom på gång? 
Ont i en tand. 
Det olustiga känslan är kvar, sova bort det måste gå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0