Träningslycka!!

Gårdagens pass blev ett bra pass. Det får duga, för att jag tog mig dit gav bra ifrån mig fast jag inte hade någon plan!  

Träna skulle jag, men vad? 
Cardio var självklart. På crosstrainer! 
Sedan ben och rumpa!  

Ah just det, jag fick gå till actic Storgatan för city hade stängt. De har ju en magmaskin jag lyckas få till tekniken på. Sedan guidade jag in mig själv i ett för mig nytt rum med maskiner där jag hittade en maskin som man sparkar sidosparkar stående. Testade den i december förra året & nu fanns den på ett Acticgym, hemma i Linköping. Jag körde aldrig den, det blev många andra “nya maskiner". 
Bland annat en sån perfekt maskin som man känner direkt kontakt med musklerna. Och det blir garanti på att det kommer att kännas efteråt. Fullkomligt älskar den känslan. 
Typ som en benpress men den tog bara på rumpan och även de musklerna innan för de större. Jag låg ner mot en kudde och stöd för axlarna. Sedan höll man emot överkroppen & ner som i en press. Tror jag körde på känsla, olika vikter x3. 
Jag hittade min optimala maskin. 

Plankan 
benpress 
“Rump-press". 
Hamstrings 
Mage 
Hängde 
Hängde med benlyft 
Sedan hade 3o min gått. 
Stretchade lite snabbt (bättre än inget). 

Tog bussen hem, var hemma långt innan 12.oo. Har det hänt en lördag tidigare?  Tveksamt!  Vad hade jag glömt? Att äta!  Jag kände ingen hunger!  Inte ens efter passet. 

Stolt och glad tjej! 
Tänka sig att det lilla kan göra mig lite extra lycklig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0