Ovana endorfiner i kropp och knopp

Alltså, denna veckas känsla för träning har varit såå bra! Svackan är nog över, men det finns fortfarande en del att jobba med.
Efter helgen med många hälsoinfluenser, så var motivationen stark och endorfinerna busade runt i kroppen.
Var på actic i två timmar, en pt timme med mest samtala och några få tester.
Tisdagen blev lugn, behövde packa upp, uträtta lite ärenden & städa. Klockan blev mycket så jag tränade inte, till min besvikelse
Onsdagen jobb mellan 7.30 och 20.oo
Men idag var jag tillbaka, körde igenom kroppen lite snabbt samt cykling.
I morgon min andra pt timme med Jörgen

Min glädje att verkligen vara påväg tillbaka till verkligheten känns äkta.

Nu vardagsmotion. Bära tungt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0